+45 91 91 51 91

Værdiskabende content marketing bureau

Som content marketing bureau er vi hos Somera specialister i content marketing - indhold, der er værdifuldt for dine kunder, og som markedsføres gennem relevante platforme. Det kan ses på dine besøgstal, din omsætning og ikke mindst på din placering på Google.

Øg din online synlighed

Når det kommer til markedsføring, er synlighed en altafgørende faktor. Får brugerne øje på dig eller dine konkurrenter, når de efterspørger de produkter, som du sælger? Med brugbart og værdifuldt indhold nøje tilpasset brugerne øger du din online synlighed.

Fremstå som ekspert og opbyg tillid

Med skarpt, velformuleret og informativt indhold i din markedsføring kan du positionere dig selv som ekspert på et bestemt område. Det er en måde at skabe en tillidsfuld relation mellem dig og dine besøgende. Og det får dig til at fremstå professionel, ligesom det øger købelysten hos brugerne.

Forvandl besøg til salg

Som content marketing bureau kan vi hjælpe med at skabe relevant og brugbart indhold, der markedsføres gennem nyhedsbreve, e-mailmarketing eller andre online aktiviteter. Det kan konvertere brugerne fra besøgende til kunder. Vi ved, hvordan links skal integreres direkte i teksten, så de besøgende klikker sig rundt og bliver på din side.

Skal vi hjælpe dig med tekster til din hjemmeside?

Så kontakt os her og modtag et tilbud inden for 24 timer.

Hvad er content marketing?

Content marketing er en unik markedsføringsform, hvor det gælder om at tilbyde indhold, som din målgruppe efterspørger – og få det ud over stepperne gennem nyhedsbreve, Facebook-annoncer og andre marketingtiltag. Med relevant og brugbart indhold på dine markedsføringsplatforme kan du nå din målgruppe.

Content marketing uden marketing er bare content..

Formålet med content marketing er derfor at markedsføre indhold, som er så inspirerende, at det lægger op til handling – og at de besøgende rent faktisk handler. Eksempelvis ved at købe dine produkter. Men på en måde, der giver brugerne fornemmelsen af, at de selv aktivt tager et valg.

Det er vi som content marketing bureau specialiserede i. Vi undersøger, hvad din målgruppe efterspørger, og derfra sammensætter vi tekster, der med brugbar viden og hjælp markedsføres på relevante platforme.

Content marketing vs. almindelig markedsføring

Content marketing er en moderne markedsføringsform, der adskiller sig fra traditionel markedsføring som eksempelvis reklamer. Det er i stedet en slags skjult ”reklame”, der passer langt bedre til de behov, som den moderne bruger sidder med.

Hver dag udsættes vi for massive mængder af reklamer, der forsøger at sælge os produkter eller ydelser. Det er også i sidste ende formålet med content marketing, men det er derimod via et andet middel. Her er fokus i stedet på at markedsføre et originalt og kvalitetsfyldt indhold gennem marketingaktiviteter, der oplyser og informerer brugerne med relevant information skræddersyet til deres behov.

God content marketing leder kunderne til dig – ikke omvendt. Formålet med content marketing er at kunderne selv kommer til dig takket være markedsføring af dit relevante indhold, frem for at du hiver og trækker i dem med traditionelle reklamer og bannere. Det giver dem i stedet et aktivt valg om at søge netop den viden, som du kan give dem. Og selvom målet i sidste ende er at skaffe kunder i butikken, foregår det dog på en mindre “aggressiv” og mere hjælpsom måde end traditionel markedsføring.

Content marketing og SEO

Når du fylder din hjemmeside eller online platforme med brugbart, relevant, unikt og kvalitetsbevidst indhold til din målgruppe, får det dem også til at blive hængende længere – den såkaldte dvæletid.

Er dine tekster spækket med viden, som dine nuværende eller potentielle kunder kan bruge til noget, føler de sig sete. Indholdet er skrevet for dem – og ikke en algoritme. Det får dem til at søge efter mere brugbar information på din side, og på den måde holder du længere på dem. Selvom dine tekster ikke er skrevet til en algoritme, er det alligevel en vigtig ranking-faktor for Google. For når Google kan se, at dine kunder bliver på din side, tæller det positivt i ranking-regnskabet.

Positioner dig som ekspert og øg din autoritet

Vil du helst købe i en butik med en indlevende og rådgivende sælger eller i en butik med en uvidende og uengageret sælger? Svaret giver sig selv. Uvidenhed virker utroværdigt – og det sælger sjældent godt. Det gør derimod et troværdigt og oplysende indhold.

Derfor kan du med et gennemarbejdet og godt indhold vise dine potentielle kunder, at du er ekspert på området. Det virker troværdigt og overbevisende. Og det er først og fremmest det, som det handler om, når du skal markedsføre dit indhold.  

Et content marketing bureau ved, hvordan ekspertrollen fremhæves, og hvordan du markedsfører tekster, der med passion og viden oplyser og hjælper dine kunder med relevant og brugbart indhold.

En langvarig og tillidsfuld relation

Inden for content marketing er relationer særligt vigtige. Vi er langt mere åbne og lydhøre over for dem, som vi nærer tillid til. Og det er derfor afgørende, at du gennem relevant og engagerende indhold skaber en relation til din målgruppe, når du markedsfører dit indhold i nyhedsbreve eller på sociale medier.

En relation opbygges ikke bare over natten. Content marketing er et langstrakt og fortløbende arbejde. Et forhold skal passes og plejes – og det skal forholdet til eksisterende og potentielle kunder også. Over tid skal du netop etablere dig som en troværdig og vidende ekspert på dit område. Fra den rolle udspringer relationen.

Hvad leder din målgruppe efter?

Et content marketing bureau interesserer sig altid for, hvor godt du egentlig kender din målgruppe. For da content marketing i bund og grund handler om at producere oplysende indhold, der matcher din målgruppes efterspørgsel – og ikke mindst markedsføre det via relevante kanaler – er det altafgørende, at du kender din målgruppe.

Spørgsmålet er derfor, om du ved, hvad din målgruppe leder efter? Det kræver en dyb forståelse af, hvilke ønsker, udfordringer og behov din målgruppe helt konkret står med. Uden det får du ikke det optimale ud af arbejdet – for så svækkes både kvalitet og relevans i dit indhold.

Som content marketing bureau hjælper vi dig med at tegne et tydeligt billede af din målgruppe og de ønsker og behov, som de reelt står med. På den måde får du i din markedsføring et skarpt og brugbart indhold, der får besøgende til at blive til kunder – og de kunder til at vende tilbage efter mere.  

Et content marketing bureau er eksperter i at skabe indhold, der henvender sig til din målgruppe, og som eksponeres gennem de rette markedsføringskanaler. Her er dine kunder første prioritet – for det handler ikke bare om, hvad der kommer dig til gode, men hvad din målgruppe finder brugbart og interessant. Det kommer dig til gode i sidste ende – for her vil det øge efterspørgslen og dermed også din omsætning.

Skal vi være dit content marketing bureau?

God content marketing møder dine kunder i øjenhøjde, taler til deres behov – og får det brugbare, værdifulde indhold markedsført gennem de rigtige kanaler. Det samme gør vi.  Og derfor er content marketing noget af det, som vores tekstforfattere gør allerbedst. Vi sørger for at servere brugbart og informativt indhold med øjnene stift rettet mod din målgruppe og de markedsføringsplatforme, der bedst matcher dit indhold. På den måde uddanner du dine kunder og giver dem noget brugbart i forhold til deres behov.

Det giver større synlighed på Google, glade kunder og øget omsætning.

Lyder det interessant?

Så tøv ikke med at tage kontakt her. Vi svarer altid inden for 24 timer.

employee
Google anmeldelser
5.0
Facebook Bedømmelse
5.0