Tekster til web

Tekster til web bør laves for både kundens, Googles og din skyld. Kunden skal have brugbart indhold, Google skal bemærke SEO-optimeringen, og du skal omsætte mere. Alt sammen i én instans.

Giv det rigtige førstehåndsindtryk

Når kunden lander på din side, skal teksterne og siden som helhed være overskuelig og let at komme rundt på. Ingen gider at læse lange wall-of-texts og indhold, der ikke leder dem videre.

Teksterne skal være grammatisk korrekte, konkrete og rammende, men alligevel i en stil, der afspejler det, som du ønsker, at virksomheden skal afspejle. Virker det ikke professionelt, falder kunden fra.

Få linkjuice via artikler til linkbuilding

Intern linkbuilding er vigtigt, fordi det guider dine kunder naturligt rundt og skaber de nødvendige ‘kanaler’ for linkjuice. Ekstern linkbuilding er dog mindst lige så vigtigt, fordi du via links på domæner med høj troværdighed kan booste din egen sides troværdighed.

Ekstern linkbuilding kræver som oftest ekstra gode artikler, fordi indholdet skal være godt nok til de respektive sites.

Rank bedre med velskrevet SEO-indhold

Du omsætter ved at få kunder til at købe dine produkter, men for at de skal købe netop dine produkter, skal du kunne findes online. SEO, Search Engine Optimization, er et nødvendigt redskab i kampen om kunderne, fordi højere SEO-værdi giver bedre ranking og deraf mere troværdighed til dit domæne. SEO-venlige tekster skabes både via godt og brugbart læsevenligt indhold og optimal søgeordsindlejring.

Lad os låne fem minutter af din tid og lær..

… hvordan du kan få flere besøgende de næste mange år.

Iøvrigt -

Vidste du, at ...

… Mellem 70 og 80 % af Googles brugere ignorerer de betalte AdWords-links og går direkte til de organiske resultater? Godt indhold betaler sig altså ofte.