Om virksomheden :
- Grundlagt i 1998
- Har mere end 400.000 abonnenter og 30.000 virksomhedskunder verden over
- Samarbejder blandt andet med AT&T i USA, TELUS i Canada, Telstra i Australien og T-Mobile i Europa
Tilbage i maj indledte vi et samarbejde med virksomheden Fleet Complete, der står bag den automatiske kørebog Autolog. Første opgave var at koge en række blogindlæg sammen til en sammenhængende e-bog, som skulle fungere som leadmagnet til Autologs emailmarketing.
Processen gik som følger:
- Fleet Complete kontakter Somera
- Vi får en fælles afklaring af projektet
- Vores tekstforfatter Mette Grønbæk foretager et interview yderligere med en medarbejder hos Autolog for at få styr på kilder og tone of voice
- Herefter sætter vi i gang med arbejdet. Tre arbejdsdage senere er råmaterialet klart, og det godkendes af Autolog
- Råmaterialet sendes til grafiker, der får udarbejdet det visuelle udtryk for e-bogen
- Mandagen efter står e-bogen klart til brug. Den kan ses her
E-bogen er blevet markedsført på Facebook med deres annonceformat Leadads, og allerede den første måned genererede den +100 kvalificerede leads.
Her er, hvad Shøle Offenbach, Digital Marketing Manager hos Fleet Complete, siger om samarbejdet:
Det var en fornøjelse at arbejde sammen med Kristian og hans team på vores e-bog projekt. De var gode til at fange den røde tråd og professionel i deres arbejdstilgang og tidsplan. Med de resultater vi indtil videre har skabt, er det nok ikke sidste gang vi kommer til at arbejde sammen.