Vores mål er at skabe bare lidt mere værdi. Værdi for jeres forretning. Værdi for jeres målgruppe. Og værdi for alle vores kolleger, der beskæftiger sig med content marketing hver dag.
... men sådan har det ikke altid været.
Tilbage i 2013 blev Somera stiftet som et alternativ til det uigennemsigtige marked, der var blandt tekstbureauer.
Efter tre år med kontor i Aalborg og en håndfuld ansatte pakkede Kristian rygsækken, tog computeren under armen og rejste verden rundt, mens han drev Somera fra alle fire verdenshjørner. Det blev steppet til at gøre Somera til en remote-first-virksomhed.
Tre år senere lukkes hovedkontoret, og Somera transformeres til et 100 % remote-first-bureau. Vores ansættelser og medarbejdere dikteres ikke længere af placering.
I stedet ansætter vi de dygtigste - ligegyldigt om de sidder i Ballerup eller Buenos Aires.
... og vi ønsker ikke at bidrage med mere vand i pølen.
Men vi har også syndet. Vi har skrevet uendeligt lange SEO-tekster, der ikke bidrog med andet end at skabe topplaceringer.
Heldigvis er vi blevet klogere. I dag arbejder vi kun med virksomheder, vi selv tror på. Alt indhold fra vores hænder skaber værdi og gør læseren klogere.
Vi har alle familie, kærester og fritidsaktiviteter, vi elsker at bruge tid på. Faktisk elsker vi det mere end vores arbejde. Derfor er 70 timers arbejdsuger og overarbejde noget, der hører til hos McKinsey og Mad Men.
I stedet holder vi tidligt fri for igen at gå friske på arbejde - og det resulterer i bedre resultater for vores kunder.
Vi laver fejl.
Nogle gange skaber vi ikke de vilde resultater, vi kunne drømme om.
Vi har endda spurgt kunder, om vi kunne skubbe en deadline.
Én ting er dog altid sikkert: Vi er ærlige over for dig.
Det fungerer bedst for os. Så det holder vi fast i.
Bag de ord, vi hver dag skubber ud over den digitale rampe, er der mennesker. Mød dem her.