Produkt- og kategoribeskrivelser

Velskrevne produkt- og kategoribeskrivelser er en god service til kunden. Samtidig er det en oplagt mulighed for at styrke dit domæne med intern linkbuilding.

Dæk dig ind på alle søgninger

Produkt- og kategoribeskrivelser bruges i SEO-regi til at beskrive de enkelte produkter, så din side bliver vist, når potentielle kunder søger på et specifikt produkt. Dette skal selvfølgelig ske, uden at teksten mister værdi for brugeren, fordi en beskrivelse som udgangspunkt er til for at guide kunden på vej – og dét kræver gennemarbejdede tekster.

Tilbyd en service, de andre ikke udbyder

Velformulerede beskrivelser, konkrete informationer og letlæseligt indhold øger sandsynligheden for konvertering til salg, når kunden er landet på din side. Det er ikke alle, der tilbyder det – og derfor er gode produktbeskrivelser en nem måde at skille sig ud på.

Byg et stærkt netværk af tekster

Med intern linkbuilding kan du styrke dit domænes troværdighed gennem godt og velskrevet indhold. Jo bedre brugeroplevelsen er, jo mere klikker dine potentielle kunder rundt på siden. Godt indhold sikrer, at de besøgende bliver på dit domæne, og denne såkaldte dwell-time er en vigtig del af Googles SEO-algoritme. Med andre ord bliver du belønnet for at levere velskrevet tekstforfatning, der fastholder den besøgende.

Lad os skabe flere salg i din forretning

Vi skriver unikke produkt- og kategoribeskrivelser og sørger for en naturlig intern linkbuilding mellem dine tekster. Skal vi sætte i gang med tekster til din shop? Så indled kontakten her eller ring på +45 91 91 51 91

Iøvrigt -

Vidste du, at ...

… Brugernes adfærdsmønstre har betydning for din SEO-værdi? SEO er altså ikke kun integrering af nøgleord og linkbuilding. Det handler i ligeså høj grad om de signaler, dine besøgende sender. Klikker de sig rundt og interagerer på din side, afleder det en positiv effekt på dine rangeringer i søgemaskinerne.