Content marketing

Giv dine kunder indhold, de kan bruge til noget. Med god content marketing kan du tage ejerskab over det emne, du er ekspert i, og som kunden søger information om. Det vil lede til øget omsætning – og skabe værdi hos både dig og dine kunder.

Opbyg tillid gennem skarp tekstforfatning

Brugbart indhold på dit website skaber tillid og troværdighed. Dine nuværende og potentielle kunder vil opfatte dig som ekspert og autoritet på området – og bliver derfor mere tilbøjelige til at vende tilbage til dine produkter eller ydel

Opnå bedre placering på Google

Relevant indhold øger din synlighed på Google. Er dit indhold informativt, brugervenligt og velskrevet, er det mere sandsynligt, at dit link bliver delt online. Og jo flere, der klikker på dine links og læser dine tekster, jo højere vil du blive rangeret i Google. Det er god content marketing – og det er noget af det, vi er allerbedst til.

Konverter dine besøgende til salg

Hver gang du poster et nyt blogindlæg eller en ny artikel, har du som regel mulighed for at integrere links til produkter eller andet indhold direkte i teksten. Når de besøgende læser dit indhold, skal de også gerne klikke på dine links.

Formålet med god content marketing er at konvertere og generere leads. Hvis du kan hjælpe og oplyse kunden i samme ombæring, er det ren win-win.

Iøvrigt -

Vidste du, at ...

… content marketing kan give op til 6 gange højere konverteringsrater i forhold til sider uden artikler eller blogindlæg? Det skyldes relevant indhold med integrerede links, der rammer de rigtige målgrupper og skaber salg.

Skal vi kickstarte din content marketing?

Tag fat i os her og find ud af, hvordan vi kan hjælpe din forretning videre.