Content marketing

Kunder værdsætter indhold, de kan bruge i praksis. Med content marketing hjælper og guider du dine kunder, hvilket oftest vil lede til større omsætning - for både dig og kunden.

Opbyg tillid gennem skarp tekstforfatning

Med godt indhold viser du, at du ved, hvad du snakker om. Dine nuværende og potentielle kunder anser dig som ekspert, og de er mere tilbøjelige til at benytte dig som udbyder af deres ønskede produkt fremover. Er dine tekster i samme ombæring grammatisk korrekte, vil du imponere selv de mest skarpe kunder og levere et fuldt ud professionelt indtryk.

Opnå bedre placering på Google

Google belønner dig for at levere godt og relevant indhold. Er dit indhold informativt, brugervenligt og velskrevet, er det mere sandsynligt, at dit link bliver delt online. Jo flere der klikker på dine links og læser dine tekster, jo mere værdi får de af Google og andre søgemaskiner. Når dit indhold får en bedre rangering på Google, skaber det en selvforstærkende effekt.

Konverter mere gennem intern linkbuilding

Hver gang du poster et nyt blogindlæg eller en ny artikel, har du som regel mulighed for at integrere links til produkter eller andet indhold. Hvis læserne finder dit indhold brugbart, klikker de gerne på dine links. Formålet med content marketing for din forretning er i sidste ende at konvertere, og hvis du kan hjælpe kunden i samme ombæring, er det win-win.

Iøvrigt -

Vidste du, at ...

… der opleves op til 6 gange højere konverteringsrater på sider, der benytter sig af content marketing, sammenstillet med sider, der ikke gør? Dette skyldes relevant indhold, som rammer de rigtige målgrupper.

Skal vi kickstarte din content marketing?

Tag fat i os her og find ud af, hvordan vi kan hjælpe din forretning videre.