E-mail marketing

Med e-mail marketing kommer du ud til alle dem, som har bekræftet deres interesse i dit produkt tidligere. E-mail marketing sikrer relevant trafik og høj ROI.

Ram din specifikke målgruppe

Afhængigt af dit produkt vil dine nuværende kunder oftest have interesse i dine ydelser, hvis de har benyttet sig af dem tidligere og været tilfredse.

Ved brug af god e-mail marketing trækker du derfor næsten udelukkende relevant trafik til din side. Nuværende kunder gider dog ikke en tilbudsmail hver eller hver anden dag, og det er derfor vigtigt at finde den perfekte balance, når du sender indhold ud.

Større chance for højere konverteringsrater

Fordi du netop kun får relevant trafik til din side, skal der ikke meget til at overbevise kunden om køb, når først de har klikket sig ind på din side. Den sværeste del er at overbevise dem om at åbne mailen og ikke blot at anse dine mails som forstyrrende reklameindhold. Dette kræver kloge titler, godt og for det meste personligt indhold samt en læsevenlig opsætning.

Opnå et tættere forhold med kunden

Både tilbud, kampagner og personlige nyhedsbreve kan med den rigtige tone-of-voice og stil indbyde til et forhold, der betyder mere for sælger og vigtigst af alt køber. Føler kunden sig godt og personligt behandlet, er denne mere tilbøjelig til at købe dit produkt eller din ydelse. Ligeledes er der større chance for, at du vil blive anbefalet til andre, fordi du har gjort et anderledes stykke arbejde.

Vil du have value for money og vedvarende kunderelationer?

E-mail marketing kræver en afbalanceret mængde e-mails samt personligt, skræddersyet indhold. Vi kigger nærmere på din virksomhed og kundegruppe og vurderer, hvordan du bedst kommer ud til potentielle og eksisterende kunder – med salg til følge.

Indled kontakten her

Iøvrigt -

Vidste du, at ...

… 82 % af B2B- og B2C-virksomheder benytter sig af e-mail marketing? At række ud til nuværende kunder er altså en løsning, mange prioriterer..