+45 91 91 51 91

Hvad koster I?

Her kommer mit take på prissætning. Vi kommer omkring timepris, pris pr. ord, og om vi egentligt er det rette match for din forretning. 

Pris er en faktor for alle, når de køber konsulentydelser. Selvsagt. Derfor er det også et spørgsmål, vi støder ind i, hver gang vi snakker med potentielle kunder.

Fremfor at besvare det med “det kommer an på projektet” hver gang, vil jeg prøve at gå lidt mere i dybden med, hvordan vi skruer vores priser sammen. Både for din og min skyld.

Når vi snakker timepris, hedder svaret 850 kroner i timen. Men det siger jo ikke noget om, hvor meget du får for pengene. Derfor er det ikke et begreb, vi bruger i praksis uden yderligere at uddybe, hvad du reelt får for pengene.

Dertil er det kutyme i “tekstbranchen”, at man afregner i pris pr. ord. En målestok, der er ganske fin, hvis du blot ønsker noget fyld – fordi jo mere tekst, jo bedre, ikke? Du er villig til at betale mere for flere ord.

Men vi vil hellere bruge ekstra tid på at skrive en tekst ned fra 800 til 500 ord. Godt indhold er spiseligt indhold. 

Derfor er pris pr. ord ikke en målestok, vi arbejder med.

Er vi det korrekte match?

Vi ønsker at arbejde sammen med forretninger, hvor vi kan gøre en forskel.

Det er typisk forretninger, der er indstillet på, at teksterne, vi skriver for dem, skal eksponeres og læses af flest muligt.

Det er forretninger, der er ambitiøse og langsigtede i deres content marketing.

Det er forretninger, der ønsker at modtage feedback og nye idéer til deres markedsføring. Og ikke ønsker at diktere, hvordan vi gør vores arbejde bedst.

Vores absolut yndlingskunder er ambitiøse ecommerce-virksomheder, marketingbureauer, hvor vi må agere underleverandører, og SEO-folk, der ved, hvad godt indhold er værd på den lange bane.

 

Så er banen kridtet op

Vi tillader os at have ambitioner på dine vegne.

Ligesom vi naturligvis selv altid går til en opgave ud fra en idé om at skabe det bedste resultat. Men det kræver hårdt arbejde – og i særdeleshed er det både tidskrævende og svært at skrive tekster, som rammer plet. Hver gang. Men det er en kunst, som vi behersker.

Vi tillader os også at være ærlige.

Hvis du ønsker den billigste løsning eller en masse tomme ord, skal du vælge et andet tekstbureau. Der er mange billige alternativer – og som med alt andet i livet får du, hvad du betaler for.

Vil du høre mere?

Grunden til at jeg skriver dette er simpel. Vi ønsker at have rammerne klare fra starten af. Det giver det bedste resultat for både dig og os i sidste ende. Gennem de seneste fire år har vi arbejdet med hundredevis af virksomheder.

Det har givet os nogle erfaringer, du ikke kan finde andre steder – og dem ønsker vi selvsagt at bruge til at føre din forretning endnu længere frem.

Vi ønsker ikke at være urimelige i vores prissætning – og vores erfaring viser os også, at vi tjener mange penge for vores kunder, når vi får lov at gå i dybden med deres projekter.

Så jeg håber, at du kan følge, hvor jeg kommer fra. Har du nogle spørgsmål, kan du altid fange mig direkte på mail: ks@somera.dk

Har du læst med så langt, håber jeg også, at jeg måske har vakt din interesse for et eventuelt samarbejde. Skulle det være tilfældet, så hører vi hellere end gerne fra dig. Enten via telefon +45 91 91 51 91 eller kontaktformularen nedenfor.

Tak, fordi at du læste med.

De bedste hilsner
Kristian Scharling
Stifter og indehaver af Somera

Lad os snakke sammen

Du får svar inden for 24 timer alle ugens dage.

Google anmeldelser
5.0
Facebook Bedømmelse
5.0