+45 91 91 51 91

Få skrevet tekster af professionelle copywriters

Uden tekster er det svært at drive en virksomhed. Alle kan skrive tekster, men ikke alle kan skrive gode tekster. Den gode tekst kræver indgående viden om sprog, grammatik og kommunikation generelt. Den viden har en copywriter, der kan sammensætte unikke tekster målrettet din målgruppe.

Væk opsigt med værdifuldt indhold

En copywriter skaber værdifuldt indhold for din virksomhed. Det er både interessant for dig, dine kunder og Google, som belønner dig i deres store rankingsystem. De gode tekster med relevant indhold for brugerne kan derfor medvirke til at forfine din online profil og øge dit salg.

Brobygger til din hjemmeside

De rigtige tekster og det rette indhold, hvad enten det er blogindlæg, produktbeskrivelser, hjemmesidetekster eller SEO-tekster, trækker trafik ind til din side. Med en copywriter får du så at sige en brobygger mellem potentielle kunder og din virksomhed. Copywriteren nedfælder de helt rigtige ord, der netop skaber den trafikerede bro.

Kvalitetsbevidst og personlig copywriter

Hos Somera er det vigtigt at finde den rigtige copywriter til hver enkelt opgave. Alle vores copywritere har forskellige baggrunde og specialer, og derfor dækker vi et bredt spektrum. Copywriteren matches med opgaven med udgangspunkt i baggrundsviden og kompetencer – på den måde sikrer vi den bedst mulige tekst.

Skal vi hjælpe dig med tekster til din hjemmeside?

Så kontakt os her og modtag et tilbud inden for 24 timer.

Copywriting, der får folk op af stolen

Copywriting er et begreb, der hovedsageligt dækker over, hvordan tekster udformes, så de får folk op af stolen. Eller i hvert fald til at handle. Indholdet skal derfor ikke bare være informerende – det skal være værdifuldt og handlingsskabende. Det kan være indhold, der får brugere til at tilmelde sig et nyhedsbrev, følge dig på de sociale medier eller sågar købe noget af dig.

Når en artikel eller et blogindlæg så alligevel guider og informerer, men ikke direkte opfordrer til handling, er det alligevel copywriting på et højt plan. Det er nemlig en del af content marketing-strategien, hvor teksterne bruges til at uddanne og dygtiggøre brugerne, så de i det lange løb kommer til at handle. På den måde er målet at skabe en relation til de potentielle kunder gennem relevant og værdifuld copywriting.

Etabler den troværdige relation med en copywriter

Relationen til brugerne er vigtig – det er den, der i sidste ende får dem til at handle. Og fremstår du troværdig gennem dine tekster, er potentielle kunder langt mere tilbøjelige til at lade sig overbevise om, at de skal interagere med dig på den ene eller den anden måde frem for med dine konkurrenter.

En god måde at etablere en troværdig relation er ved at positionere sig som ekspert på et område. Det virker troværdigt – og ud af troværdighed vokser tillid. Tillid er magtfuld i den online kommunikationsarena, hvor konkurrencen om brugernes opmærksomhed er stor.

En professionel copywriter kan få dig og din virksomhed til at fremstå som specialist på et område gennem de rigtige ord og vinkler i en tekst. Og på den måde bliver teksterne limen mellem dig og dine potentielle kunder.

Vis dig fra din professionelle side

Med copywriting får du tekster, der er sat sammen på den helt rigtige måde i forhold til dig og din målgruppe. Du bliver etableret som ekspert – og det i sig selv får dig til at fremstå professionel. Men udover det sørger en copywriter også for, at teksten følger alle gældende retskrivningsprincipper, og at kommaerne sidder, hvor de skal.

Det er ikke bare vigtigt, at indholdet sidder lige i skabet, det skal det sproglige også. For møder brugerne en tekst med en masse stave- og kommafejl, giver det unægteligt et gevaldigt skår i det professionelle billede, du forsøger at tegne af dig selv. Og så ryger troværdigheden sammen med den manglende sproglige finesse.

Frigiv tid til det, du gør bedst

Er det ikke peace of cake at skrive en tekst? Hvis du tænker sådan, er du bestemt ikke alene. Og du har helt ret. Det er let at skrive en tekst. For den består jo bare af ord. Noget helt andet er dog at skrive en god tekst, hvor ordene er nøje udvalgt og sat sammen på den helt rigtige måde, der bedst understøtter dit budskab.

Det kræver et dybt kendskab til sprog og kommunikation. Har du ikke det, kan det tage mange ressourcer og unødvendig tid at få banket en halvgod tekst sammen. Den tid kan du i stedet bruge på det, du gør bedst.

Få din egen copywriter – og følg skriveprocessen

Hos Somera har vi et hold copywritere, der alle har forskellige baggrunde. De har alle det tilfælles, at de har uddannelser inden for kommunikation, men derudover har de alle forskellige færdigheder og specialer, som vi bruger på kryds og tværs.

Det giver os mulighed for at sætte den helt rigtige copywriter på hver enkelt opgave. Når en  opgave kommer ind, gør vi os umage for at finde den copywriter med den nødvendige viden og de rigtige kompetencer til at løse opgaven bedst muligt.

Undervejs kan du hele tiden følge med i skriveprocessen, samtidig med at du altid kan komme i kontakt med din personlige copywriter. På den måde er der hele tiden et stramt greb om opgaven.

Så langt så godt. Skal vi snuppe en kop kaffe?

Så kontakt os her, og vi får sat et møde op. Vi ser frem til at høre fra dig!

Tag kontakt her
Google anmeldelser
5.0
Facebook Bedømmelse
5.0